Een bedrijf dat al vele jaren marktleider is op het gebied van huidverzorging en cosmetica. Vanuit hun eigen beauty lab ontwikkelen ze producten met unieke eigenschappen. Door de combinatie van natuurlijke ingrediënten en met de inzet van de modernste technieken, brengen ze kwalitatief zeer hoogstaande producten op de markt. Als distributiemodel hebben ze gekozen voor netwerkmarketing. Nutrimetics valt onder de Tupperware Brands, een groep van een twintigtal merken dat kan rekenen op de know how van deze uiterst succesvolle multinational.
In Nederland is de exclusieve distributie in handen van Vita Nova Cosmetics BV. Het netwerk omvat momenteel een groep adviseuses die voornamelijk door het organiseren van workshops en individueel advies, de kwaliteitsproducten onder de aandacht brengen. Het bedrijf heeft groeiambitie en geeft uiterst interessante mogelijkheden voor, voornamelijk vrouwen, die via het uitstekende marketingplan, een parttime of fulltime carrière nastreven.
Bekijk onze bedrijfspagina over de Nutrimetics producten en gratis workshops: https://jvsmarketing.nl/nutrimetics
Zelf ben ik als adviseur en coach betrokken bij dit bedrijf. Ik verzorg trainingen over netwerkmarketing en benadering van de doelgroepmarkt.
Mocht je interesse hebben in een uitleg over dit bedrijf of ben je op zoek naar een manier om op zelfstandige basis een eigen onderneming in de huidverzorging en cosmetica op te zetten? Neem dan contact met mij op.