Via de bewonersoverleggen hebben we geprobeerd om mensen te benaderen maar dat heeft nog niet het gewenste aantal opgeleverd. Wij zouden graag vanuit elke wijk in Best een tweetal bewoners willen uitnodigen om bij deze sessie aanwezig te zijn om hun mening te geven over de afvalinzameling nu en hoe het anders zou kunnen of moeten.
Als u zich geroepen voelt om hierbij aanwezig te zijn graag een mailtje aan secretaris@goeb.nl
Wij hopen er op dat 2 personen per wijk zullen deelnemen aan deze bijeenkomst op het Gemeentehuis. zie onderstaande bericht van de Gemeente
Met vriendelijke groet,
Ad van Laarhoven
Voorzitter GOEB
Geachte inwoners van Best
Ruim een jaar geleden is het nieuwe afvalbeleid in werking getreden. In het afgelopen jaar is hier veel over gezegd en gesproken. Daarom is de wethouder opnieuw aan de slag gegaan met het project Afvalreductie. Wethouder Dijkhoff zoekt naar mogelijkheden om het huidige afvalsysteem te verbeteren. Hiervoor hebben we de afgelopen maanden een aantal sessies gehad met een aantal raadsleden. Maar de wethouder en raadsleden horen ook graag uw mening. Daarom nodigen wij u uit voor een gezamenlijke bijeenkomst op dinsdag 18 december 2018 vanaf 19.30 uur. We hopen dat u hierbij kunt zijn en mee wilt praten over het huidige afvalsysteem en mogelijke verbeteringen.
Bijeenkomst
Datum : 18 december 2018
Tijdstip : 19.30 uur tot 21.00 uur (daarna borrel tot 21.30 uur)
Locatie : Burgerzaal (gemeentehuis Best)
Graag horen wij zsm echter voor 11 december of u hierbij aanwezig wilt zijn
Meer informatie volgt ongeveer een week voor de bijeenkomst.
Met vriendelijke groet,
Mark Donders & Birgitte van Gool
Projectleider Afval
- Deel berichten met 1000+ medebewoners
- Verkoop spullen via het prikbord
- Personaliseer je buurtnieuws-
- en nog veel meer!
Top dat de bijeenkomst doorgaat. Mijn e-mail adres heb ik gestuurd naar secretaris@goeb.nl. Tot vanavond!