De gemeente werkt voortdurend aan het verbeteren van de dienstverlening richting inwoners en ondernemers. Dit doen we onder andere via een klanttevredenheidsonderzoek op onze website en aan de telefoon. Met de eerste binnengekomen reacties hebben we al verbeteringen doorgevoerd op onze website.
Binnengekomen reacties
Met de reacties gaan we aan de slag. Zo kwamen er reacties binnen van inwoners die een onderwerp niet goed kunnen vinden of dat informatie niet compleet is. Bijvoorbeeld over uittreksels, parkeerplaatsen of loslopende honden. We deden met deze reacties al een aantal aanpassingen om de (vindbaarheid van) informatie op onze website te verbeteren. Ook in de online formulieren doen we aanpassingen of aanvullingen zodat een aanvraag gemakkelijker verloopt. De reacties die we ontvangen op telefonie bespreken we met de betrokken medewerkers.
Klanttevredenheid
Via onze website kun je u online zaken regelen met de gemeente. Bijvoorbeeld het doorgeven van een verhuizing of het opvragen van een uittreksel. Op onze pagina’s en webformulieren staan smileys: tevreden, neutraal en ontevreden. Daarmee kun je aangeven hoe gemakkelijk je de informatie kon vinden en of deze helder was. Daarna krijg je op de website nog een paar korte vragen. Hetzelfde doen wij als je naar de gemeente hebt gebeld. Aan het eind van het telefoontje kun je aangeven hoe tevreden je bent.
Helpt jij ook mee?
Vind jij dat onze dienstverlening beter kan? Geef dan ook jouw reactie via onze website of na een telefoontje met een medewerker van de gemeente. Als je een e-mailadres of telefoonnummer achterlaat, kunnen we ook laten weten wat we met jouw reactie gedaan hebben. Of om meer informatie vragen als we vragen hebben over jouw reactie. We werken graag samen aan het verbeteren van onze dienstverlening!